Cattas liv och tankar

Bäst att hålla i sig..

Publicerad 2013-12-06 09:19:14 i

För nu går startskottet för en massa roligheter! Veckorna framöver är späckade med så mycket skoj att det är med blandade känslor jag nu kliver rakt in i hela härligheten... För jag förstår att då allt drar igång så vet man inte ordet av förrän man är ute på andra sidan och allt är över. Förhoppningsvis med en känsla av ro och förnöjsamhet över alla mysiga upplevelser..
 
Ikväll Idolfinal, (japp, nörd där.. Men jag gillar det), imorgon tjejmys för hela slanten, söndag Lucia på Sunnåslokalen, onsdag 11 dec: lilla Stora hjärtat fyller 15 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), torsdag vankas julbord med hälsocentralen, fredag blir det reunion med Rutsgården, på lördag firar vi Ida, söndag ännu mera julbord och sedan rusar vi in i jul, jul strålande julveckan och gnistrande nyårsfirande och vips är vi inne i januari och ett nytt år...
 
Himla tur att det är planerat  en massa skoj nästa år också!! O tänka sig, har redan bokat in Knaust på första advent 2014... Här är man minsann försigkommen!! ( men nej, inget bröllop planerat på Knaust.. Hinner nog inte löneförhandla tillräckligt bra för det..).
 
Önskar er alla en fantastisk helg och njut av varandra och den härligt vita snön som äntligen förunnat oss!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela