Cattas liv och tankar

De här Indalingarna har gjort det igen!!

Publicerad 2013-12-14 00:56:00 i

 
 
 
Vi var ett härligt gäng som ikväll packade ihop oss i våra bilar och styrde kosan för att målmedvetet och beslutsamt träda över bygränsen... Inte helt bekvämt men vi var ändå förväntansfulla, ivriga och hade en djup önskan om att få bli sjukt tillfredställda.. Precis som förra året.. Men skulle de verkligen hålla måttet???
 
Skulle Häresalonger få det kämpigt? Femte året...
 
Men dra mig baklänges! De gjorde det igen!
 
För trots att maten var fantastiskt god så är det inte den jag kommer minnas.. Utan det är dessa människor som står där på scenen, varma, härliga och dessutom vansinnigt roliga som jag mjukt bäddar in i mitt hjärta, mitt minne och min själ. De har bjudit på sig själva, totalt utan hämningar. De har fått mig att skratta så att magen krampat och tårarna runnit så den mascara som var på plats innan jag for hamnat närmare käklinjen än fransraden men man sitter ändå med en stilla önskan om att kvällen aldrig ska ta slut... Jag har njutit av ljuvlig skönsång, fyndiga texter och en sällan skådad gemenskap på scenen och jag fullkomligt älskar de "lokala" skämten och på det sätt de förmedlas. Helt. Otroligt. Underbart.
 
Kan bara buga och bocka och ödmjukt sälla mig i er beundrarskara.. Ni är makalösa, otroligt duktiga och HELT fantastiska med er show!! Kan bara önska och hoppas att ni fortsätter i samma anda så att jag nästa år återigen får bänka mig i salongen, luta mig tillbaka och bara njuta av tre timmars magi....
 
TACK!!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-12-14 10:14:18

1000 Tack❤det var en fantastiskt bra publik också, det ger energi och självklart kommer vi tillbaka, oss slipper ni inte 😉

Postat av: Linda

Publicerad 2013-12-14 12:25:04

Åh, låter lovande inför kvällens besök på finalen!!

Postat av: Ingela

Publicerad 2013-12-14 15:01:00

Verkligen en super trevlig kväll med massor av skratt, kommer absolut nästa år.Catharina du är super duktig skribent:-))

Postat av: Maria

Publicerad 2013-12-27 08:12:38

Varmt tack Catharina för dina fina ord. Såklart blir det mer Häre Salonger nästa år, fattas bara annat med så fin uppslutning och energi i salongen. Vi ses!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela