Cattas liv och tankar

Nu är det gjort!

Publicerad 2013-12-02 17:42:28 i

I lördags var det Den Stora Dagen då vi gjorde slag i saken och förlovade oss. O eftersom jag sakta men säkert närmar mej den aktningsvärda ålder av 40 år så känns det skönt att vara säkert i hamn....
 
Foto: Du o jag <3
 
Traditionen trogen hade vi bokat in oss på Knaust för att som vanligt den här första adventshelgen äta gott, dricka gott och åtminstone bocka av några julklappar. Blev en kanonmysig dag! Startade med lunch på Jops sen lite shopping några timmar och sedan tillbaka till hotellet o där korkade vi upp lite bubbel o bytte ringar. Sådärbara.
 
Foto: Fördrink innan Saffran!
 
Hade bokat bord på Saffran på kvällen och som vanligt var det en fantastisk tapasorgie och vi var väldigt mätta och belåtna då sista smulan svaldes ner. Men eftersom vi var lite rädda att falla ner i den vanliga katastroftröttheten efter en dag i stan, mat och vin så tog vi helt sonika och for ut till syster med familj och lyckades där snylta åt oss både kaffe, avec och efterrätt! O som grädde på moset fick vi umgås en hel kväll med dem och deras trevliga främmande.
 
Så det var med ett leende på läpparna vi kunde krypa ner under täcket på Knaust. Mätta, glada, lyckliga och förlovade!
 
 
 
Foto: Kryper nu nöjd till sängs efter en fantastiskt helg! Stort TACK till alla för de fina grattisönskningarna till vår förlovning <3
 
 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2013-12-02 21:05:33

Ja, herregud!!! Vi visste ju att det skulle hända någon gång men ändå lyckades ni överraska ändå på nått sätt! STOR grattiskram till er båda <3<3<3

Postat av: N

Publicerad 2013-12-02 21:06:25

...och grattis till mig (oss) också som ÄNTLIGEN får gå på bröllop =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela