Cattas liv och tankar

Stiftelsen, skratt och tårar

Publicerad 2013-02-17 20:54:00 i Partyparty,

Bild: Grymma!!
 
Grymt bra!!! Bara att beklaga de som ej fick tag i biljetter (eller backade ur i sista stund..). Kanonspelning! Träffades hemma hos bästa syster o Niclas innan vi drog iväg mot Aveny. Lite gott plock, goda drinkar och mysiga människor. Fantastiskt roligt att träffa Malin o Mattias, alldeles för länge sedan! O självklart så var det en höjdare att äntligen få krama om Cajsa o Magnus efter allt som varit! Underbart att hon är tillbaka, och att se henne skratta och surra precis som vanligt gjorde mej varm i hela mitt hjärta (o självklart så rörd att jag blev tvungen att gråta en skvätt, men jag tror det var mest av glädje..) 
 
Idag har det varit lite kalasande för Gustav som fyller 12 (!!!) på onsdag. Mamma o pappa kom upp o lämnade tillbaka en nöjd Lisa som haft det mysigt där ett dygn, o de passade då på att gratta veckans födelsedagsbarn. Nu ikväll har fam Eriksson/Strid varit här o ätit lite mat o fikat. O nu har vi klubbat relationsexperternas heta tips: Man ska alltid ha tre saker att se fram emot. En sak som man gör själv, en  sak som man planerar med sin kärlek och en sak tillsammans med heeeela familjen. 
 
O jag har nu två av tre planerade:
Kroatien (med familjen)
Alperna (med brudarna)
Så vad ska då vi som par ha att se fram emot... Tips kanske??

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2013-02-17 21:20:57

Låter som en väldigt klok och sund inställning! Hmmm... jag vet i alla fall vad jag ska göra själv... Kalymnos en vecka i höst :-) Paraktiviteten får väl bli sommarsemestern och så alla kalas blir väl med familjen... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela