Cattas liv och tankar

Tack för i år Vemdalen!

Publicerad 2013-02-10 19:19:58 i Vänner,

Då bockar vi av årets Vemdalenresa och det har som vanligt varit supermysigt, ett underbart väder och massor av galna skratt. Nu känns det mest som jag skulle behöva semester...
 
Jag o Jannice drog oss hemåt redan på lördag förmiddag för att hinna hem till årets första 40-års fest (många av mina bästa fyller i år.)! Taggade till tänderna var det ännu en gång dax att kamma till sig för party! O vilket väldans trevligt kalajs det blev! Diverse roliga upptåg, god mat, livemusik, dans och bara alldeles, alldeles underbart trevligt!
 
Idag fick vi hem lilla efterlängtade skrot efter tre dygn hos farmor o B-O, de hade också haft det kanoners. Har sedan tvättat och bakat och bara tagit det lugnt. Ny vecka o nya utmaningar stundar... Nu hänger många trådar i luften, spännande!!
 
Jag o min lilla fina lillasyster. Världens bästa.
 
 
Näpp, man behöver varken åka skidor eller gå på After ski för att ha det alldeles förträffligt bra i fjällen! Måste vara nåt i luften... O skulle ni höra ryktas om en kvinna med en rosa mössa nerdragen över ansiktet, med ett krampaktigt hållande i korgliften och en hjärtskärande gråt av skräck på nervägen medans hennes "vän" skrattade så tårarna rann (fantastiskt stöd) så är det ett rent påhopp. Herregud. Man har väl kontroll över sin höjdskräck. O det händer faktiskt att korgliftar bara lossnar o ramlar ner. Titt som tätt.
 
 
Torkil forever! Tack Anna för en supertrevlig fest!! O ett jättestort GRATTIS på din dag min fina vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela