Cattas liv och tankar

Midsommar 2013

Publicerad 2013-06-26 22:17:46 i Kärlek,

Så var midsommarhelgen 2013 till ända. En helg som varit helt fantastisk och mysig på alla vis men som tyvärr fick ett oerhört bittert och sorgligt avslut då vår vän Tomas helt obegripligt och fruktansvärt orättvist omkom i en bilolycka... Tårarna har flödat, tankarna har varit hos de anhöriga, samtalen har präglats av hur fort livet kan vända och allt blir kaos... på ett ögonblick.. men mitt i allt elände har vi ändå kunnat skratta tillsammans och om möjligt varit ännu mer tacksamma över att få vara omgiven av finaste vänner och kunna känna trygghet att gråta, krama, finnas bredvid och lyssna.
 
Avslutar med ett axplock av helgens guldkorn.. Sol, bad, familj och vänner!!
 
TACK alla för att ni finns!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2013-06-27 23:52:13

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela