Cattas liv och tankar

Önskar alla en underbar midsommar!!!

Publicerad 2013-06-20 14:00:00 i Ljuvliga helg!,

 
 
Midsommarstång, badtunna, sill och nubbe
Sitta o njuta av ljuvligt söt gubbe
Bästa vänner omkring sig, glada skratt
Få uppleva ännu en ljus sommarnatt
 
Barnen badar, ror och grillar
Är tillsammans, både tjejer och killar
Spelar kubb, sjunger och dansar runt stången
midsommarhelgen håller oss verkligen fången..
 
Av lycka, av vänskap och kärlek till livet
I skir sommargrönska och allt som vi tar för givet
Så tacksam över det fina livet mej ger
en underbar midsommarhelg önskar jag er!!

Kommentarer

Postat av: Milliz

Publicerad 2013-06-22 19:38:50

Vilket superrim :) Hoppas ni har det underbart <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela