Cattas liv och tankar

Kalasat färdigt!

Publicerad 2013-10-20 21:51:48 i

Ja då har vi firat vår bästa, härliga fyraåring i dagarna två.. Kan inte fatta att hon redan är fyra.. Fyller ju snart femton hon också..  Igår var det fullt ös från lunchtid till sena kvällen och idag har gratulanterna avlöst varandra hela dagen! Stojigt, roligt, mysigt och fantastiskt trevligt! Om det firas så här då man fyller fyra, hur blir det då man fyller fyrtio (som en viss person gör om fyra månader..)
 
Kanske tur att vi hade en ledig dag i fredags då vi var till skogen i lugn och ro och plockade lite trattisar och fikade varm choklad och smörgås.. Bara jag o Lisa och trollen..
 
Lisa tackar alla som kommit och firat hennes födelsedag! O nu försöker flickebarnet komma till ro efter en massa kärlek, många mysiga kramar och fina presenter, inte helt lätt verkar det som! Törstig, kissis, kramsjuk, av med täcke, på med täcke, bort med nalle, dit med nalle.. Dock väldans nöjd med sin roliga kalashelg! Måste vara underbart att vara fyra år och älskad av så många!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela