Cattas liv och tankar

Stockholm Stockholm

Publicerad 2013-10-17 14:44:06 i Vänner,

Japp. Stockholmshelgen överträffade alla förväntningar och det är bara att inse att vi inte alls är ett gäng pensionärer på turné utan ett gäng unga käcka medelålders partypinglor och partynissar i våra allra bästa år! För herreguuuuud vad vi har skrattat! O ätit! O druckit! O det är inte förrän nu jag har hämtat mej så pass att jag kan skriva en rad eller två.. För så fort jag tänker på hur fantastiskt vi har haft det så måste jag skratta sådär gällt hysteriskt och LYCKLIGT och sedan slå mej på knäna o ta mej för pannan, o då går det ju inte att skriva något vettigt...
 
 
Laddade brudar på tågstationen!
 
Foto: Snygga bruttor på äventyr ;-)
God mat, goda drinkar och fantastisk service på Kellys bar!
 
 
Bänkade, förväntansfulla och uppsjungna inför "Rock of ages" (till raden framför oss stora förtret...eller de kanske tyckte vi sjöng fint, ljuvt niostämmigt som bakgrund till alla låtar, vad vet jag...)
 
 
Nöjda och fyllda av rockigt lyckorus efter en enastående föreställning! Kan lugnt säga att det levererades 80-tals rock på allra bästa sätt!
 
  Foto: Myyyyyyyyyyyyys <3
"Aftermusikal"-runda på Söder... Hjälp! Vad roooooooligt!!
 
Foto: Men hoppsan vad trevligt vi har!!!
 
Kan bara konstatera att jag har världens bästa omkring mig, att Stockholm är fantastiskt, att jag älskar musikaler (och goda drinkar..) och att efter en HELT underbar helg med alla ingredienser för att tanka positiv energi så inser jag att detta har vi inte gjort för sista gången!!!
 
PS! Hett tips... Vet ifrån en rätt säker källa att det är någon som fyller typ 40 nästa år och att typ Flaschdance har premiär typ nästa år.. Ifall någon funderar. Typ...

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2013-10-17 21:30:01

ler fånigt och instämmer till fullo=) Tack för tipset ;)

Postat av: Dansken

Publicerad 2013-10-19 22:48:00

Vill bara tacka för senast, och samtidigt tipsa om en grym jazzfestival nästa år om om ni har några fler 40 åringar på gång...;-) Rock on!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela