Cattas liv och tankar

Då var vi hux flux redan i februari

Publicerad 2014-02-03 15:50:06 i

Takdropp, plusgrader, sol och fågelkvitter... Hoppet om ljus, energi och sprudlande glädje återuppstår och plötsligt vill jag springa ut i skogen och liksom Ronja Rövardotter ge upp ett vårskrik.. Men det är väl lika bra att besinna sig. Folk kan ju få bevis på att man är galen, på riktigt.
 
Men laddar ändå upp för en helg med fina flickor, fjäll, finurliga finesser, fniss, fantastiskt food och förmodligen fylligt finvin.. Finemang!! Måste bara se till att hitta igen nyckeln till förrådet.. annars blir det sämre med slalomåkandet. Men det gick ju bra att åka bara lift också! Huvudsaken man har roligt har någon klok sagt.
 
Känner att jag har det förträffligt bra precis nu... Massor av skojigheter inplanerat. Fina underbara vänner omkring mej. Familjen.. Livet är en gåva så det gäller att ta till vara på det och att vara tacksam för det lilla, här och nu. Som till exempel den här första skälvande förväntan om en stundande vår...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela