Cattas liv och tankar

Och året är 2014..

Publicerad 2014-01-07 18:05:00 i Vänner,

SÅ då kan vi slutligen bocka av jul, nyår och trettonhelgen och lägga dem till handlingarna. Med facit i hand så var det väl en väldans härlig ledighet, och även de dagar jag jobbat har varit raskt avklarade. Svisch. svisch.  Det enda som varit lite sisådär är det totala avsaknanden av snö... Blivit minimalt med utelek. Men så är det. Kan ju inte få allt! Har ju ändå lyckats fylla dagarna med en massa roligheter som bio, skridskoåkning, restaurangbesök, bowling, sällskapsspel och umgänge med en hel drös trevligt folk. Både planerat och sådär heltappropå. Som det ska vara då det är som allra bäst. Livet snurrar på.
 
Brukar roa mej med att göra ett litet bokslut på året som gått, berätta om vad som varit o vad jag haft för mej... Men i år väljer jag att blicka framåt (o vill man prompt blicka bakåt finns ju massor att läsa i bloggen ;-) ).
 
För i år är det återigen massor inplanerat och massor att längta till. Startar upp med den årliga Vemdalentrippen med en drös brudar vecka 6, hinner väl förhoppningsvis hämta igen mig innan det blir 40-års baluns för hela slanten.. O vad kan då vara bättre än att tillsammans med de stora barnen "vila upp mig" i Stockholm helgen efter; konsert med Avicii, musikalen Flashdance, hotell o god mat. I maj styr jag sedan tillsammans med tre andra damer kosan mot ett efterlängtat veckoslut i Barcelona, vankas bubbel, sol och en hel del skratt misstänker jag.. O sist men inte minst är det nu inbokat en chartervecka med All inclusive för heeeela familjen i oktober. Då tar vi o ser vad Side kan erbjuda!
 
O vips är det snart dax för nästa nyårsfirande igen...
 
Lite bilder från året 2013:s sista dag!!! Varmt välkommen året 2014!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-01-10 21:24:23

Roligt att du tittar framåt istället, de flesta skriver om det som varit och det ser så mycket mer positivt ut att man kollar framåt även om man haft ett helt underbart år bakom sig :-)

Kram på dig vännen

Postat av: Catta

Publicerad 2014-01-11 19:12:05

:-) Kram tillbaka Cissi!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela