Cattas liv och tankar

Det är något speciellt med hösten...

Publicerad 2014-10-03 17:00:00 i

 
 
Måste säga att efter en fantastisk sommar så fortsätter hösten att leverera! Svampplockning kombinerat med bad och uppesittarkvällar vid elden i september, ljuvligt! Tycker att det är snäppet bättre med en aningen friskare luft än 30 graders värme.. Fast längtar ändå tills höstens charter i slutet på oktober. Ska bli så mysigt!
 
Men fram tills dess njuter vi av mörka kvällar, tända ljus, fina dagar och vackra färger!
 
Och mera svamp!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela