Cattas liv och tankar

Kärlek!

Publicerad 2010-03-31 11:47:45 i Allmänt,

Ibland faller det över mej hur fantastiskt lyckligt lottad jag är! Har tre fina, fina barn, som jag älskar över allt annat på jorden! Har en underbar o snygg kille som betyder allt för mig o som är min bästa vän! Han hittar på mysiga saker o roliga överraskningar! Älskar!! Dessutom har jag min härliga finaste syster o hennes ljuvliga familj som jag bara dyrkar! Mamma o pappa är personerna som format mej till den jag är och de har givetvis en stor plats i mitt hjärta! O sist men inte minst! ALLA härliga underbara vänner!! 

Så det var dagens lyckobrus!! Har det alltså rätt ok trots sjuk liten bebis o snorig mamma...



Mina fina barn!!


Mymlan bloggar denna vecka om att vinna ofantligt mycket pengar.. Skulle jag vinna såååå otroligt mycket pengar skulle jag se till att de "mina" skulle få så de har ett rejält kapital resten av livet. För 214 MILJONER räcker för att rätt många ska få ett ekonomiskt bra liv! Sen måste man själv fylla livet med kvalitet men ibland kan det underlätta med pengar för att få det..

Tror en rätt stor del av pengarna skulle gå till att resa, att uppleva saker. Skulle inte sluta jobba för jag älskar verkligen mitt yrke, men att ha möjlighet att välja lite mer kan göra livet enklare. Att få vara med barnen mer, slippa jobba heltid.. Fast köpa sig lycka, njäe.. Tror man får jobba lite själv för att bli riktigt lycklig!!

Kommentarer

Postat av: Gun Sjödin

Publicerad 2010-04-06 15:46:30

Hej Cattis. Va fint du skriver i din blogg.Man blir rörd.;)Hälsa Martin Kram.Gun

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catharina

Bloggar om mitt liv och mina tankar! Är en lyckligt lottad trebarnsmamma till två Stora och en Liten. Har även finaste sambon och en katt. Har världens bästa jobb som distriktssköterska och på "fritiden" jagar jag Liten och servar Stora barn.Går rätt bra, för det mesta... Älskar min familj, mina vänner och rosévin! Gärna samtidigt!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela